Skip to main content
Agenda

Komend

7 februari/20 februari

This Diptych is the production of two choreographic works that complement and complexify each other, like two photographic images placed side by side. Diptych is a project at the crossroads of theatre, dance, literature and visual arts, consisting of a piece for three performers (“Matamatá”) and...

13 februari/12 maart

"Hoe ziet jouw safe place* eruit?"
Hello world is een autonome technologische installatie waarin Maxime Arnould en een drone samenleven. Welkom in een geprogrammeerde wereld die reageert op onze emoties.
Door middel van dit stuk confronteert Maxime Arnould zijn angst voor drones en hun...

27 februari/3 maart

This Diptych is the production of two choreographic works that complement and complexify each other, like two photographic images placed side by side. Diptych is a project at the crossroads of theatre, dance, literature and visual arts, consisting of a piece for three performers (“Matamatá”) and...

13 maart/13 maart

"Hoe ziet jouw safe place* eruit?"
Hello world is een autonome technologische installatie waarin Maxime Arnould en een drone samenleven. Welkom in een geprogrammeerde wereld die reageert op onze emoties.
Door middel van dit stuk confronteert Maxime Arnould zijn angst voor drones en hun...

17 april/28 april

In het proces van maceratie...
Dit lopend onderzoek werd geboren in een landelijke en militante omgeving met reflecties over habitat, tuinieren, fermentatie, collectieve zelfvoorziening, de lokale...
Dit onderzoek, en de langzame en zorgvuldige observatie van andere levende wezens, ging...

24 april/29 april

Passion for fear is een onderzoek dat als het tweede deel van een diptiek naast Hello world word ontwikkeld. Dit deel is opgebouwd rond mijn gevoel van een verloren toekomst of van de onmogelijke perspectieven onder het kapitalisme, waarbij technologie onze nieuwe werkelijkheden schept.
Ik...

24 april/28 april

This Diptych is the production of two choreographic works that complement and complexify each other, like two photographic images placed side by side. Diptych is a project at the crossroads of theatre, dance, literature and visual arts, consisting of a piece for three performers (“Matamatá”) and...

27 april/27 april

In het proces van maceratie...
Dit lopend onderzoek werd geboren in een landelijke en militante omgeving met reflecties over habitat, tuinieren, fermentatie, collectieve zelfvoorziening, de lokale...
Dit onderzoek, en de langzame en zorgvuldige observatie van andere levende wezens, ging...

15 mei/28 mei

This Diptych is the production of two choreographic works that complement and complexify each other, like two photographic images placed side by side. Diptych is a project at the crossroads of theatre, dance, literature and visual arts, consisting of a piece for three performers (“Matamatá”) and...

5 juni/9 juni

Maxime Arnould

Passion for fear (Residentie)

point éphémère

[fr] Paris, France [nl] Parijs, Frankrijk [eng] Paris, France

Passion for fear is een onderzoek dat als het tweede deel van een diptiek naast Hello world word ontwikkeld. Dit deel is opgebouwd rond mijn gevoel van een verloren toekomst of van de onmogelijke perspectieven onder het kapitalisme, waarbij technologie onze nieuwe werkelijkheden schept.
Ik...

16 oktober/27 oktober

Passion for fear is een onderzoek dat als het tweede deel van een diptiek naast Hello world word ontwikkeld. Dit deel is opgebouwd rond mijn gevoel van een verloren toekomst of van de onmogelijke perspectieven onder het kapitalisme, waarbij technologie onze nieuwe werkelijkheden schept.
Ik...

17 oktober/21 oktober

This Diptych is the production of two choreographic works that complement and complexify each other, like two photographic images placed side by side. Diptych is a project at the crossroads of theatre, dance, literature and visual arts, consisting of a piece for three performers (“Matamatá”) and...

Verleden

10 januari/10 januari

Vacances vacance is een solovoorstelling. Het is een monoloog die langzamerhand uitmondt in een choreografische dans. Ik ontwikkel een idee, of eerder een associatie van meerdere ideeën; een woordenvloed waarin ik vertel - in deze volgorde - over vakantie, de leegte, hypnose, NDE’s (Near Death...

19 december 2022/23 december 2022

In het proces van maceratie...
Dit lopend onderzoek werd geboren in een landelijke en militante omgeving met reflecties over habitat, tuinieren, fermentatie, collectieve zelfvoorziening, de lokale...
Dit onderzoek, en de langzame en zorgvuldige observatie van andere levende wezens, ging...

15 december 2022/15 december 2022

Passion for fear is een onderzoek dat als het tweede deel van een diptiek naast Hello world word ontwikkeld. Dit deel is opgebouwd rond mijn gevoel van een verloren toekomst of van de onmogelijke perspectieven onder het kapitalisme, waarbij technologie onze nieuwe werkelijkheden schept.
Ik...

5 december 2022/5 december 2022

openoffice

La Raffinerie, Charleroi Danse

Rue de Manchesterstraat 21, 1080 Bruxelles

Sinds het voorjaar maakt Entropie Production deel uit van openoffice, een gemeenschap van Belgische productiebureaus die elke maand samenkomt met kunstenaars en culturele actoren om uit te wisselen over de realisatie van hun projecten.
Openoffice is initiated by Caravan Production, HIROS,...

29 november 2022/4 december 2022

This Diptych is the production of two choreographic works that complement and complexify each other, like two photographic images placed side by side. Diptych is a project at the crossroads of theatre, dance, literature and visual arts, consisting of a piece for three performers (“Matamatá”) and...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ... | 66

Contact

General manager
Pierre-Laurent Boudet
pierlo.boudet (at) entropieproduction.be
+32 484 650 830
Administrative manager
Manon Faure en intérim
admin (at) entropieproduction.be
+32 2 642 20 57
Production manager
Rocio Leza
rocio.leza (at) entropieproduction.be
+32 4 77 05 58 81
Communication manager
Marie-Sophie Zayas
infos (at) entropieproduction.be
Webmaster
Abel Poucet

Entropie Production is supported by Ministry of Culture of Fédération Wallonie Bruxelles and Wallonie Bruxelles International